úterý 19. listopadu 2013

„ Je mi jedno, jaká to je značka. Prostě mi doneste pivo!“

Princ perlí potřetí!

Studnice hlášek manžela královny Alžběty II. prince Phillipa, vévody z Edinburghu  je, zdá se, bezedná, přidáváme další:

Na Slovensku všechny překvapil tvrzením, že náklad, který nosí horští nosiči je jen atrapa.

V projevu za záchranu ohrožených hrdliček uvedl: „ Kočky zabíjejí mnohem více ptáků než lidé. Měli byste propagovat slogan: Zabij kočku, zachráníš ptáka!“

Na slavnostním rautu v roce 2004: „ Vykašlete se na protokol a honem mi dejte najíst!“

Státnímu zaměstnanci: „ Jsi malá zákeřná pavlačová myš. Ty nevěříš mně, já nevěřím tobě."

Hospodářskou krizi komentoval takto: „ Před pár lety všichni tvrdili, že lidé moc pracují a měli by víc odpočívat. Teď si všichni stěžují, že nemají práci. Zdá se, že lidi prostě nevědí, co chtějí.“

Konverzace se zaměstnancem letiště po příletu na Heathrow: „Jaký byl Váš let, Vaše veličenstvo?“ „A vy už jste někdy letěl letadlem?“ „Ano, mockrát.“ „No tak přesně takové to bylo!“

O Tomovi Jonesovi řekl: „ Těžko si lze představit, jak může někdo tak nechutně zbohatnout pouhým zpíváním těch ohyzdných skladeb!“

Obyvatelů Kajmanských ostrovů se zeptal: „ Nejste tady snad vesměs potomci pirátů?“

V Etiopii na výstavě obrazů: „Připomíná mi to výtvory, co nosila má dcera z kurzů malování ve škole.“

Poté, co mu bylo nabídnuto víno v Římě: „ Je mi jedno, jaká to je značka. Prostě mi doneste pivo!“

Na londýnské radnici: „ Kdybychom sem nepustili turisty, nebyly by zácpy v ulicích.“


V klubu mladých v Bangladéši: „Tak kdopak je tady na drogách?...Tamten vypadá, že si něco dal!“

V Kanadě: „ Rozhodně jsme sem nepřijeli ze zdravotních důvodů“.


Žádné komentáře:

Okomentovat